Start Nowości
Spotkanie pedagogów i psychologów szkół uczestniczących w programie „Szkoła harmonijnego rozwoju”
Poniedziałek, 21. Marzec 2011 08:13

W dniu 10 marca w Szkole Podstawowej nr 6 w Siemianowicach Śl. odbyło się spotkanie pedagogów  i psychologów szkolnych w związku z  projektem „Szkoła harmonijnego rozwoju”.  Podczas spotkania została przygotowana procedura procesu diagnostycznego, która pozwoli określić predyspozycje w uczeniu się uczestników projektu /uczniów  klas III/.   Wspólna praca była  okazją do wymiany doświadczeń, a  także pozwoliła zaplanować działania dotyczące diagnozy, która zostanie przeprowadzona w  kwietniu. W wyniku procesu badawczego zostanie określana charakterystyka stylów uczenia się,  co będzie punktem wyjścia do zaplanowania zajęć  wychowawczo-dydaktycznych z uwzględnieniem predyspozycji słuchowych, wzrokowych i kinestetycznych poszczególnych uczniów.

 

 
Spotkania Organizacyjne
Poniedziałek, 14. Marzec 2011 08:32

Odbyły się pierwsze spotkania organizacyjne z rodzicami w ramach programu "Szkoła Harmonijnego Rozwoju"

 

Szkoła nr 13:

 

Szkoła nr 6:

 

Szkoła nr 5:

 

Szkoła nr 3:

 

Szkoła nr 1:

 
SHR w Zespole Szkół Intergracyjnych
Wtorek, 08. Marzec 2011 16:25

Nadrzędnym celem działań edukacyjnych szkoły jest wszechstronny rozwój ucznia. Edukacja szkolna polega na harmonijnej realizacji przez nauczycieli zadań w zakresie nauczania, kształcenia umiejętności i wychowania. Zadania te tworzą wzajemnie uzupełniające się i równoważne wymiary pracy każdego nauczyciela. Znaczącą pomoc dla dziecka w systemie oświaty niosą programy unijne. Jednym z nich, finansowanym z EFS i dedykowanym dla dzieci na pierwszym i drugim etapie edukacyjnym jest „Szkoła harmonijnego rozwoju” debiutująca w Siemianowicach Śląskich. Po zatwierdzeniu projektu najważniejszym etapem jest nabór uczestników. W Siemianowicach jest on prowadzony w 8 szkołach podstawowych. Jedną z nich jest Szkoła podstawowa nr 20 w Zespole Szkół Integracyjnych. Do projektu zaproszono 40 uczniów tej szkoły z klas III urodzonych w 2001 roku, wraz z rodzicami.
Podstawą przyjęcia do programu była obecność na spotkaniu organizacyjnym 24 lutego i wypełnienie odpowiednich deklaracji uczestnictwa. W kwietniu z dziećmi będą pracować psycholodzy i pedagodzy szkolni systematyzując inteligencje uczniów na słuchową, wzrokową i kinestetyczną. Badania pozwolą na dostosowanie metod pracy do inteligencji dzieci.

 
<< Początek < Poprzednia 1 2 3 Następna > Ostatnie >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL